2012. január 21., szombat

Hello Kitty torta még kétszer

Ha már az előző bejegyzésemben is Hello Kittys torta volt, hadd jöjjön most másik két torta ebben a témakörben. Ennél a két tortánál nem térbeli figurát alkottam, hanem marcipánból formáztam ki a fejeket a torták tetejére. Az egyiknél pedig egy kicsi piskótalapot betöltöttem a maradék krémmel roládnak, 5 vékony szeletet vágtam és ezekből készítettem 5 db mini tortát szintén Kittys fejekkel a nagy torta mellé. Ennek oka annyi volt, hogy közös szülinapi bulira készült a torta, ahol 5 gyerek is abban az időben ünnepelte a szülinapját. A főrendező anyuka kérte, hogy jó lenne valamit adni a többi ünnepeltnek is, amit hazavihetnek, én pedig ezt találtam ki. Örültek neki! :-)






4 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Szépek a torták,az előző mesét én sem ismerem:))
Gyere át hozzám vár valami meglepi!!!

teller-cake írta...

Köszi Mónika, megyek és kíváncsi vagyok..?

Édes történetek írta...

Nagyon bájosak ezek a torták, nagyon szép a kivitelezés, gratulálok!!!

teller-cake írta...

Köszi szépen!