2013. június 26., szerda

Tejszínes epertorta lovacska fejjel


Vandának már tavaly is lovacskás tortát kellett készítenem a szülinapjára és ez idén sem volt másképp. Most is dupla ünnepség volt náluk, húga-Janka "Szivárvány tortáját" hétfőn mutattam meg itt a blogon. Vandától kaptam egy fotót is, hogy milyen tortát szeretne. Köszönet Nudlee-nak az alapötletért, mert a kép vízjele szerint az ő blogjáról származott a kiválasztott torta.

A töltelék tejszínes eperkrém volt, a piskóta tetejét vékonyan átkenetem eperpudinggal lazított főtt krémmel, hogy a tejszínhab ne olvaszthassa meg a házi fondant borítást. mert természetesen abból készült a torta teteje és a lovacska fej.

Tavaly 7 patkó, idén 8 eperszem szimbolizálta az életkort. ;*)

Isten éltessen Vanda még egyszer! :)



10 megjegyzés:

Unknown írta...

Még egyszer köszönjük szépen! Nagyon örült az ünnepelt!

Unknown írta...

Nagyon szép lett! És finom is :)))

teller-cake írta...

Anett: nincs mit! ;-)
Vikvi: köszi! :)

Hankka írta...

De szép! :) Biztosan nagyon tetszett az ünnepeltnek is! :)

Gerdi írta...

Nagyon szép lett a torta! Helyes a lovacska rajta!

trollanyu írta...

Gyönyörű, ez is igazi csajos torta:) Az én lányom is imádja a lovakat, de szerencsére még nem kért ilyen tortát, mert nem igen tudnám megformázni:)

Györgyi írta...

Nem lenne szívem megvágni egy ilyen mesterművet :)

teller-cake írta...

Hankka: köszi! :)
Gerdi: örülök, hogy tetszik! :)
Trollanyu: szerintem megtudnád csinálni, sőt, biztos vagyok benne! :))
Janka: köszi! Szerintem ha megkóstolnád a krémet, mégiscsak a felvágás mellett döntenél...;-DDD

marisz57 írta...

Nagyon helyes a torta, a lovacska, és a kislány!
Isten éltesse Vandát sokáig!

Unknown írta...

Köszönöm szépen a kislányom nevében is!!!