2013. augusztus 15., csütörtök

Nyertem a Vánczaprojekttel és Zsuzskával! :)

 

Mostanában Fortuna mellettem állt, ugyanis két blogjátékon is nyertem. :)

Mónika nagy sikerű és hatalmas munkával járó blogja, a Váncza süteményeket végigvonultató recepttár minden hónapban végez egy sorsolást a blog rendszeres olvasói között. A sorsolás nyerteseinek pedig a Váncza-termékek gyártója, a Szilasfood Kft. küld egy nyereménycsomagot. Július hónapban én lettem a szerencse fia (lánya), nézzétek, mennyi mindent kaptam a csomagban! 
Köszi Móni, köszi Váncza! ;-)
(Mit szólsz Móni az ütött-kopott Váncza-füzetemhez? Kincsként őrzöm amióta megindítottad a blogodat!)


Zsuzska receptjátékára a nyár derekán "tapast" készítettem életemben először, de nem utoljára. Itt is mellettem állt a szerencse és már kézbe is vehettem a nyereményemet, két könyvet. Az egyik egy csodálatos fotókkal illusztrált szakácskönyv telis-tele fantasztikus receptekkel. A másik füzetecske pedig szintén hasznos társam lesz, ugyanis az utóbbi években egyre többfélét teszek el télire. Idén raktam el például először csemegeuborkát, nagyon várom, hogy milyen lesz! 
Köszi Zsuzska még egyszer! :)

18 megjegyzés:

Kati írta...

Gratulálok, nagyon szép ajándékok:) Móninál én is nyertem már receptes kártyákat egy szép dobozban:) Jajj úgy szeretnék én is egy ilyen Váncza - recepteskönyvet:)

Muskátli Büfé írta...

Gratulálok - mert megérdemled!

Okki írta...

Gratulálok a nyereményekhez! :)

Unknown írta...

Gratulálok, a sok finomságot biztosan fel tudok használni :)

Unknown írta...

tudok=tudod, még reggel van :)

Csigabige írta...

Gratulálok a nyereményekhez! Sok szép és hasznos dolgot kaptál!

tejszínhab írta...

Gratulálok, várom az alapanyagokból készült finomságokat ;)

Györgyi írta...

Gratulálok Te kis Mázlista :) Jó sütögetést kívánok :)

Dina írta...

Gratula Te Fortuna kegyeltje! Á, kicsit sem sárgulok! Miből gondolod?? :D Használd őket sokáig egészséggel! :)

Jámborné Budai Mónika írta...

Gratulálok és örülök hogy örömet okoztam. A kicsi-füzet nekem is megvan és tényleg kincs , őrizd én is őrzöm:))

Hankka írta...

Gratula, hasznos és szép ajándékokat nyertél, használd őket egészséggel! :) A Nagy szakácskönyv nekem is megvan, nagyon szeretem! :)

HajniZoli írta...

Gratulálok! Nekem is megvan a kis könyvecske, a nagy Vánczát meg Mónitól nyertem:-) kincsek ezek. Szuper könyveket nyertél, a csomag is fantasztikus!

teller-cake írta...

Köszönöm, hogy velem örültök! :)))

Millye írta...

Gratulálok a nyereményekhez! :)

teller-cake írta...

Neked is köszi Millye! :)

Vicuska írta...

Én is gratulálok a nyereményekhez!!!!! :)

Baloghné Kele Judit írta...

Gratulálok ezekhez a csodás nyereményekhez:)

teller-cake írta...

Köszi Nektek! :)