2013. október 12., szombat

Blogkóstoló 12. forduló, Sorsolás :)

 

És megtörtént a 12. Blogkóstoló játék sorsolása 61 résztvevővel! :)

Íme a sorrend arról, hogy ki kinek a blogjáról választ és készít el valami finomságot. Mindenki az alatta lévő blogon keresgél, a legutolsó helyen szereplő konyhatündér pedig a legelső blogról.

Köszönöm, hogy ennyien jöttetek játszani, nagyon várom hogy milyen ételek, italok, desszertek nyerik meg a tetszéseteket a kisorsolt recepttárból! :)

Szeretnék mindenkit megkérni arra, hogy amennyiben bármilyen okból kifolyólag nem tudja elkészíteni és irányomba elküldeni a számára kijelölt blogról a választott finomságot, az feltétlenül jelezze mind felém, mind pedig a blog-párja felé! Hiszen mindenki izgatottan várja azt is, hogy tőle milyen receptet választottak és milyen sikerrel készítették el azt!!

A nézelődésre, főzőcskére, fotózásra és poszt írásra 3 hetet adok Nektek, így a posztolási határidő:

November 3. vasárnap, este 8 óra

 

Kérek mindenkit, hogy a játék keretében megírt posztok linkjét az alábbi e-mail címre küldje el nekem a fenti határidőig. A bloggal nem rendelkező játékosoktól szintén elektronikus levélben kérném a fotókat és a tapasztalatokat. Címem:

teller.cake@gmail.com

 

Keresgélésre, főzésre-sütésre fel! Jó blogkóstolást kívánok mindenkinek! :)

(Kicsit izgulok, nagyon remélem, hogy nem hagytam ki senkit!!!)

BLOGOK ÖSSZESORSOLT LISTÁJA:
  1.  Isabella
  2.  InfoKata 
  3.  Böbe
  4.  Ildikó konyhája
  5.  Janka/Györgyi
  6.  Mézeskalács
  7.  FromJuci
  8.  Okki
  9.  HajniZoli
  10.  Marka
  11.  Dinka 
  12.  Vöröskaktusz
  13.  Flóra
  14.  Szofi
  15. Akokidli (Ildikó)
  16.  Éva
  17. Vicuska
  18.  Piroska 
  19.  PiciJuci
  20.  Szabina-Besamel
  21.  Ügyes kezek
  22.  Hankka
  23.  Hogymegtudjuknézni
  24. Baráth Zsuzsanna  
  25.  Konyhavirtuóz
  26.  Vea
  27. Sherpa
  28.  Borso
  29.  Trollanyu
  30.  Barbi
  31.  Diamia
  32.  Rebarbara 
  33.  Orsi 
  34. Kisildi   
  35. Káosz Kapitány Konyhája
  36. Ildi KOKKI
  37. Tündérkonyha 
  38. Teller-cake 
  39.  Olajbogyó
  40.  Linyah
  41.  Erika Életinfo
  42.  Rubin Gaby
  43.  Limon
  44.  Dina
  45.  Csigabige
  46.  Váradi Zsolt
  47.  Vikvi
  48.  Az őrült szakács
  49.  Kisribizli 
  50.  Lujza
  51.  Gerdi 
  52.  SüniSüti
  53.  A "tetovaltlany" Ágnes
  54.  Zsuzsi
  55.  Andi-Xsara
  56.  Méz és olíva
  57.  Marisz
A fenti sorrenden kívül jöjjenek azok a játékosok akik blog vagy 30 gasztro-bejegyzés híján úgy játszanak, hogy a fenti blogokból sorsoltam számukra. :

58. Millye


59. Timi1:


60. Alexandra:


61. Zsófivagyok







24 megjegyzés:

Tündérkonyha írta...

Juhúúú! El sem hiszem, hogy Fortuna nekem pont Téged adott. Már körül néztem nálad, de álmomban sem gondoltam volna, hogy a párom leszel. Akkor most még tüzetesebben körül is nézek. Köszönöm!

Orsi írta...

Hú de szép blogot kaptam :) Remélem aki az enyémet kapta, Ő is tud válogatni :)
Köszönjük a sorsolási bizottság munkáját :)

Hankka írta...

Szuper, számomra ismeretlen blog(oka)t kaptam, megyek is szétnézni! :)

Éva írta...

Köszi Vicuska blogját ismerem de most még jobban szétnézek nála ! Jó sok munkád lesz sokan jelentkeztünk!

trollanyu írta...

Jó sokan vagyunk, így a legjobb ez a játék:) Nagyon örülök Barbinak:) Remélem Borso is örül az enyémnek:)

Vicuska írta...

Évuska, nézz körül a régebbi receptek között is, remélem találsz kedvedre valót :) Örülök Piroska blogjának, sok alaprecept szerepel a leírásaiban, biztosan találok (van pár recept, amit anno lementettem tőle) elkészíteni, kóstolni valót a blogkóstolóra!!!

Névtelen írta...

Azt hiszem nem lesz nehéz valami finomat találni:D Inkább a döntés lesz a nehéz, hogy melyiket készítsem el.:D

Piroska írta...

PiciJucit sorsoltad nekem . Jártam már a blogján, de most legalább jobban megismerem!
Vicuska, remélem találsz egy-két receptet, amit majd elkészítesz. Örülök neked!

Unknown írta...

Köszönöm :) Jó játék lesz, Marisznál aktuális is nézelődni, nálunk sok-sok szülinap jön az év végéig még :)

Györgyi írta...

Köszönöm Zsuzsa:) Megyek is nézelődni, szerintem a bőség zavarával fogok küzdeni :)

Szofi írta...

dejóóóó, kíváncsi vagyok mit választasz tőlem :)

Millye írta...

Köszönöm :) Megyek és meglesem :)

Dina írta...

Jú, de jó! :) Csigabigét nem régóta ismerem, már nézelődtem nála! :) Készülj Csigusz, jövök! :D

teller-cake írta...

:))) Remélem találsz kedvedre valót!

teller-cake írta...

Remélem - illetve tudom :))) - mindenki talál kedvére valót! :)

marisz57 írta...

Isabellához bejáratos vagyok annak ellenére, hogy én nem "körmölök", de ő annál szebben! :)
A megunhatatlan narancsos sárgarépalekvár receptjét tőle hoztam, és már most is kinéztem nála a kedvemre valót!

Gerdi írta...

Mennyi játékos!
De jó, sütis blogot sorsoltak nekem a lányok!

Süni írta...

Csak felületesen isemrem a nekem sorsolt blogot, már megyek is elmélyülni :)

Unknown írta...

Jujj, de jó. Két személy is készít tőlem valami finomat. Remélem találtok tényleg valami finomat :) Számomra ismeretlen blogot kaptam, bár ahogy szét néztem rájöttem, hogy már jártam ott :) Holnap választok is, aztán megpróbálok időt is szakítani rá :) Igyekszem, ígérem! :)

teller-cake írta...

Örülök, hogy elégedettek vagytok! :) Nagyon várom, hogy mit hoztok a virtuális asztalomra!

Okki írta...

Nagyon örülök Hajniéknak, szinte minden nap ellátogatok hozzájuk, és ..... a hétvégén pont Tőlük készítettem, úgy hogy én meg is lennék a blogkóstolóval. :D
Juci, remélem kapsz majd kedvedre valót nálam! :)

OlajBogyó írta...

Naggyon izgi! Segítség !!! Linyah ! Hogyan lehet ennyi finomságból kiemelni egyet? :)))
teller-cake remélem találsz kedvedre valót nálam ;)
Olajbogyó

Böbe írta...

Köszönöm, már megyek is nézelődni:))

Dina írta...

Hahó! Jelentkezett egy kedves druszád, aki kicsit későn szeretne csatlakozni. Gondolom külsősként (mint a blognélküli játékosok) még azért főzhet ugye? Aztán a kövi fordulóban meg igazán kisorsolva. No, de Te vagy a házisárkány...ööö...gazda, szóval átirányítottam hozzád! :)) Puszim!