2013. október 28., hétfő

Svéd puncsrolád pink bundában :-D


Régóta elmentettem magamnak Ildi KOKKI-nál ezt a receptet, mert a férjem és az apósom is nagyon szeretik a puncstöltelékes süteményeket. Közben megláttam, hogy Ildi blogszülinapi játékot hirdetett, amelynek keretében - a játszani óhajtó bloggerek - elkészíthetnek valami finomságot a recepttárából egy ajándéksorsolásért cserébe. 

Így hát elkészültek gyorsan a kinézett roládok...

És hogy miért nem zöldek mint az eredetiek? Kislánykáim szorgosan kuktálkodtak mellettem amikor elérkeztünk a burkolás szakaszához. Éppen a marcipánt akartam zöldre színezni amikor felhördültek: 
"ZÖLD??? De hát miért???" 
- Mondom, mert olyannak kell lennie!
"De miért lenne zöld ha lehet RÓZSASZÍN is???"

Végül is miért ne, hiszen ezt nevezik művészi szabadságnak, vagy mifene....;-DDD



24 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Végül is a lányoknak igazuk volt, ha puncs akkor rózsaszín.
Mindenesetre én imádom ahogyan ki néznek:))

Unknown írta...

Nekem is nagyon tetszik!!!

teller-cake írta...

Köszi Móni! :))) Ilyen szempontból végig sem gondoltam, hogy puncs=rózsaszín, annyira az Ildinél látott zöld szín lebegett előttem.....

teller-cake írta...

Köszönöm Ildikó!!! :) És boldog mindenféle szülinapot Neked!

HajniZoli írta...

Nagyon szépek! Beleharapnék egybe én is:-)

Marka írta...

Csodás lett, csorog a nyálam :-)

Gerdi írta...

Nagyon jó!!! Kívül is, belül is:-)

Rebarbara írta...

Szuper lett!! :)

Györgyi írta...

Szerintem szuper ebben a színben. Én is szemezek ezzel a recepttel már egy ideje - nálam sem lesz zöld :)

Luca írta...

Ráadásul ez jobban illik a puncs szinéhez :D. De az eredeti tényleg zöld, nálunk is nemcsak a svédeknél.

M@rti írta...

Gusztaaaa!

Millye írta...

Nanáááá hogy rózsaszín az az igazi csajos rolád :) Szépecskék lettek!

Baloghné Kele Judit írta...

Rózsaszín ! - persze, hogy az illik egy puncsroládhoz, de szerintem mindegy hogy milyen a színe az ízük fantasztikus lehet.
Nagy marcipán rajongó vagyok.

tejszínhab írta...

Úúú, nagy kedvencem, Svédországban tonnaszám ettem. Na és hogy rózsaszín is... ha rám bízod a dekorálást, egy sem maradt volna a fotózáshoz ;)

kolozsgabi írta...

Szerintem csak ilyen lehet, hogy mekkora ötlet, köszi, a lányom örülni fog neki!!

Böbe írta...

Nagyon guszta lett Nálad is! Nálam is tervebe van véve:))

IsaBella írta...

Ezt a receptet már néztem én is. Most le is mentem a te változatodat! (: Nagyon ínycsiklandóan néznek ki, lefogadom, hogy legalább ilyen finomak is voltak! (:

Muskátli Büfé írta...

Tisztelettel beállok a sorba, hátha jut még egy. Első blikkre azokra a régi Utasellátó szeletre emlékeztetett, de annak roppanós volt a csokoládéba mártott külseje és mintha párizsi krémmel lett volna töltve. Persze lehet, hogy Te arra már nem is emlékezhetsz :)

Okki írta...

Olyan kis csinoskák. :) Nekem is tetszenek. :)

teller-cake írta...

Köszi mindenkinek!!! Nem is gondoltam, hogy ilyen zajos sikert aratnak ezek a kis pink-rudacskák! Bár igaz ami igaz, nálunk is azt arattak.... :-D

Csigabige írta...

Teljes mértékben igaza van a lánykáidnak! Nagyon bejön nekem ilyen szép pinken :)

Katrabonc írta...

Jaj, ez de baromi guszta, Zsuzsó!!! Nekem is egy ilyet szülcsinapomra, lécci lécci:)))

marisz57 írta...

Tényleg nagyon jól mutatnak rózsaszínben is! Szeretem a csokibarnát a pink színhez!

teller-cake írta...

Csigabibe: köszi, most már csak így csinálnám.... :)
Katrabonc: rendben! Ezt még akár postázni is lehet... De azért inkább találkozzunk!!! :-X
Marisz: igazad van, jól harmonizál a két szín! :)