2013. március 5., kedd

Dominó sütemény (Váncza-projekt)


Amint megláttam Mónika Váncza-blogján ezt az aprósüteményt, tudtam hogy kötelező lesz elkészítenem, ugyanis mindkét kislányom jele az oviban/bölcsiben a dominó! :) Kicsit váratott magára ez a sütés, de jelentem Móni, elkészültem! :)
A recept itt található, én csupán annyin változtattam, hogy a kisült és kihűlt tésztát megkentem vékonyan narancslekvárral és cukormáz helyett fehércsokival vontam be. Ezen kívül kisebbekre szeleteltem mint Móni, ugyanis a bölcsibe vittem szülinapi köszöntésre és apró falatokat szerettem volna a gyerekeknek adni.
Egy kellemes ízű, mézes-csokis süteményről van szó dekoratív külsővel, mindenkinek ajánlom. :)

Amikor megkaptuk Veronikámnak a dominó jelet, nem is gondoltam, hogy ennyiféle ötletet ad majd a sütésekhez ez a forma. A múltkor kókuszos szeletre és Sacher tortára kerültek dominók, de készült vele már házi pilóta keksz is. :)
Veronika segített a készítésben és egy csomót nevettünk, bohóckodott, hogy fotózzam evés közben.:))


16 megjegyzés:

Györgyi írta...

Úgy látom nagy örömet okoztál Veronikának. Ügyes, ötletes anyuka:))Jaa és nagyon szépek a sütik:))

tejszínhab írta...

Úgy tudod tálalni ezeket a sütiket, hogy az ember nyomban beleharapna :P

Okki írta...

Milyen kis cukik lettek! :)

Ditti írta...

Nagyon-nagyon szép lett! Azt hiszem ideje jobban beleásnom magam a Váncza sütiskönyv receptjeibe. :)

HajniZoli írta...

Kívánatosak ezek a dominók! Modernizáltad Vánczát:-)

Éva írta...

Nagyon szép mutatós süti lett! Aranyos a kislányod, Ő már igazi kiskukta tud neked lenni!

teller-cake írta...

Janka: bár az ötlet most a Vánczá-é, de a kivitelezés tényleg jól sikerült és olyan jó volt Veróval bohóckodni! :)

Tejszínhab: köszi!!! :-P

Okki: ugye? ;-)

Ditti: csak biztatni tudlak, biztosan találsz ott kedvedre valót!

HajniZoli: köszi! Igen, egy kicsit ódzkodtam a cukorbevonattól, ez szerintem jobban való a gyerekeknek.

Éva: igen, ő az én kis nyalakodós kuktám! :-DDD

marisz57 írta...

Nagyon helyes dominókat gyártottál, és a leányka arcát látva biztos nagyon finom volt!

Jámborné Budai Mónika írta...

De jók lettek, mint ha teljesen két különböző süteményről lenne szó.
Az enyémek laposabbak lettek, valószínűleg mert mindig negyedelem vagy nyolcadalom a recepteket és éppen hogy ki sül valami. Azért szeretem ha ti elkészítitek az egyes recepteket, mert teljes adagból mindig az igazi formája jön létre.
Köszönöm hogy megsütötted rakom is a blogba:))

Dina írta...

Hú, de jól néznek ki! :)) Ügyik vagytok! :)

Luca írta...

Nagyon klassz. Ránézésre diósra tippeltem, de látom, hogy csokis

Hankka írta...

Nagyon szépek lettek, biztosan ámultak a gyerekek a bölcsiben, hogy milyen csuda jó sütit vittetek! :) Aranyos a kislányod, nagyon tudnak bohóckodni, főleg, ha közben villog a vaku! :)

Kati írta...

Ez tényleg nagyon dekoratív:) Látom örvendett a kislányod:)

Millye írta...

Gyönyörű lett! Milyen boldog a kislányod hogy ilyen ügyes kreatív anyukája van :)

teller-cake írta...

Marisz: tényleg finom volt, és még a finnyásabb bölcsiseknek is ízlett!

Mónika: lehet, hogy nagyobb tepsiben is süthettem volna, de nekem így arányosnak tűnt. :)

Dina: köszönjük! :))

Luca: a dió sem rossz ötlet bele, na majd legközelebb! ;-)

Hankka: azon csodálkoztak leginkább amikor mondtam, hogy ennek TÉNYLEG így kell kinéznie, nem azért ilyen mert ez a jelünk. :)

Kati: nagy volt az öröm és a csokimajszolás is...:-D

Millye: köszi és remélem, hogy mindenre megtaníthatom majd őket, mint engem a mamáim! :)

wanna írta...

Ez igen! Szuper süti, gyönyörű lányok! Grat!