2013. április 14., vasárnap

Mézeskalácslikőr és zellerkrémleves (Blogkóstoló 8.)

 

Haninál landolt a 8. Blogkóstoló játék stafétabotja, amelynek sorsolásán nekem a Mézeskalács konyha blog jutott. Nagyon örültem hogy megismerhettem ezt az internetes naplót, ahol jobbnál jobb receptekre és fogásokra bukkantam. Elhatároztam magam, hogy most az egyszer nem választok édességet és le is tettem a voksomat rögtön egy finom likőr és egy régen kipróbálásra ítélt leves mellett. 

De aztán.....megpillantottam egy édességet amit MUSZÁJ volt kipróbálnom! Ennek a különleges receptnek az elkészítése folyamán 3 - számomra - új dolgot is teszteltem, így az új recepttel együtt a végeredmény egy 4az 1ben bejegyzés lett, amit a terjedelem miatt legközelebb hozok. Vajon Mézeskalács sejti-e hogy mi lesz az? :)









Szerelem volt első látásra az is amikor megláttam a receptet, és az is amikor elkészítettem. Húsvétkor kínálgattam nagy sikerrel. :) 


Nem posztolok ételeket, de ezt a levest már olyan régóta ki akartam próbálni, hogy most megmutatom nektek. Nagyon szeretjük a krémleveseket, főleg Veronikám, aki megélne csak cukkini- és brokkolikrémlevesen. Félve kóstoltattam meg vele, gyanakodott is, hogy miért nem zöld (?), de aztán jelentem, jóízűen bekebelezte! Állandó repertoáromba felvéve! ;-)))
Annyit változtattam csupán a belinkelt recepten, hogy egy kis fokhagymával pluszban megbolondítottam a levest.



16 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Nagyon szeretem a zellerkrémlevest, szoktam főzni elég sűrűn. Ez a likőr nagyon megtetszett, lehet, hogy kipróbálom, bár tartok tőle egyedül ihatnám a családban... :-) Csodásak a fotóid!!!

tejszínhab írta...

Ó, de guszták a fotóid! :)

Mézeskalács írta...

Mézeskalács egyáltalán nem sejti, hogy melyik édesség lehet az és majd ki fúrja az oldalát a kíváncsiság!:))) Csodásak lettek a fotóid!!! A zellerkrémlevesbe nagyon jó ötlet a fokhagyma, legközelebb én is alkalmazom majd. Nagyon örülök, hogy sikerük volt a recepteknek!:)

Katalin írta...

isteni! azt a likőrt meg ki KELL próbálni (jövő Húsvétra:)))

trollanyu írta...

Krémleveseket mi is szeretjük, a zeller a családnak nem jön be sajna. Nagyon jó dologokat választottál és szépek a fotók is:) Nagyon jó az a teller cake embléma is:)

Kati írta...

De jó mindkettő, s kíváncsivá tettél a sütire is:)

Luca írta...

Szeretem a zellerkrém levest. A likőrre kiváncsi lennék....

Gerdi írta...

A zellerkrémleves nálam is várat magára, bár én biztos vagyok benne, hogy a gyerekek húzni fogják a szájukat. De akkor is!
Nagyon tetszik a likőrös fotód, no meg a likőr is!

Gabriella írta...

Imádom a zellerkrémlevest, nagyon! A mézeskalácslikőr pedig nagyon érdekes számomra... :)

teller-cake írta...

Zsuzska: nem fog sokáig a hűtőben árválkodni ez a likőr, akkor sem ha csak te jársz rá! ;-)

Tejszínhab: köszönöm, igyekszem fejlődni ezen a téren is...:)

Mézeskalács: szóval nem sejted? :) Na majd figyelj, holnap nekiesem az írásnak és hozom hamarosan! Köszönet még egyszer a finom receptekért. :)

Katalin: szerintem ne várj vele jövő Húsvétig, annyi ünnepelni való van még addig! ;-)

Trollanyu: köszönöm! Én is tartottam kicsit a zeller intenzív íze miatt, de nagyon bejött! :)

Kati: akkor csak figyelj majd és hozom az egész kóstolás koronáját! ;-)))

Luca: csak biztatni tudlak a likőrrel kapcsolatban (is)! :)

Gabriella: akkor már ketten imádjuk ezt a levest! ;-) Ha megpróbálod a likőrt, akkor is biztosan egy rajongótáborban leszünk!

Hankka írta...

Szuper választás mindkettő! :) A nutellás mézeskalácslikőrt van szerencsém személyesen ismerni, imádom! És a zellerkrémleves is nagyon fincsi lehet, nekem is jöhet a fokhagymás változat, persze levesgyönggyel a tetején! :)

HajniZoli írta...

Mindkettő fincsi lehetett! A zellerkrémlevesre én is készülök, egy kicsit tartok tőle, hogy egyedül kell megennem:-)

Millye írta...

Nagyon finomakat készítettél! A mézeskalácsos-likőr is csábítóan hangzik :)

Györgyi írta...

Te aztán alaposan blogóstoltál, nem apróztad el a dolgot:)) Ez a likőr jól hangzik, szerintem szeretném, ha kapnék belőle:) Az édességet kíváncsian várom, a főzős blogoddal egyetemben....Hahaha:)) A monitorkanállal pedig kanalaznék egy picikét:)))

teller-cake írta...

Hankka: köszi! :)
HajniZoli: csinálj csak egy kis adagot és meglátod, mindenkinek az kell majd! :)
Millye: a likőr íze is csábító volt! ;-)))
Janka: a főzős blog még várat magára, lehet, hogy előbb találom fel a monitorkanalat...;-DDD

Hani írta...

Mézeskaláccsal együtt örülök, hogy ennyit kóstolgattál Nála :)! Nagyon finom lehet ez a likőr!