2014. november 21., péntek

Alsónadrág torta lánybúcsúra - diszkréten... :-)

 
A kicsit prűdebbek most kattintsanak gyorsan tovább, de ígérem, semmi durvaság nem lesz... :-)

Na, ilyet sem csináltam még, de talán nem is fogok többet - mert több energiámat lekötötte, hogy a lánykáim ne ugráljanak körülöttem alkotás közben, mint maga a torta... :-) Ami egyébként így is meglepően hamar elkészült.

Sok torta kering a témában a világhálón, én Ditta verziója mellett tettem le a voksomat, itt is köszönet neki az ihletért.

Maga a torta egy tejszínes-joghurtos túrókrémmel megtöltött piskóta volt, amit könnyű, epres főtt krémmel vontam be. (Ez azért kellett mert a tejszínes krém nem érintkezhet a cukorbevonattal, mert megolvasztja azt.)
A lefaragott piskótából, kakaóból rumból lekvárból kevés puncsmasszát gyúrtam, ebből készült a férfiasság domborulata. Formázás után ezt is szépen bevontam krémmel és jöhetett a házi fondant burkolat.
Piros szívekkel, gombokkal és "varrt" szegélyekkel dobtam fel az összhatást.

Hajrá csajok, indulhat a buliiiiiii!!! :-DDD


8 megjegyzés:

Millye írta...

Valóban nagyon diszkrétre sikeredett :D

Vanilin írta...

Nagyon klassz! :) Ügyes, ötletes!

lezsik írta...

Jó lett nagyon :)

tejszínhab írta...

Hehe, nagyon sármos úriembert kaptak a csajok a bulira. Szerintem ez még pont az a kategória, amin lehet nevetni, emiatt ne aggódj;) Bár én inkább csak cikis kérdéseket kaptam a leánybúcsúmra...:D

Éva írta...

Hogy mik vannak?:-)) De természetesen ezzel is profi módon megbirkóztál nagyon jó!

teller-cake írta...

Millye: köszike! <3
Vanilin: örülök, hogy tetszik!
Lezsik: :-DD
Tejszínhab: inkább ez, mint a cikis kérdések.... :-DDD
Éva: ugye, hová fajul ez a világ... ;-)

Röné írta...

Had vegyük megtiszteltetésnek, az eredeti alsógatya torta mintáján felbuzdulva sok helyen látjuk, hogy rekreáltátok az alsógatya tortánkat :) Azóta figyelgetem és nagyon szép alkotások készülnek, köztük ez is szép lett!
Az eredeti recepttel együtt alábbi linken található :)

http://beccaesasutik.blogspot.hu/2010/11/alsonadrag-torta-lanybucsura.html

Mégegyszer, szép munka! :)

teller-cake írta...

Köszönöm, hogy tetszik a munka és a linket is. Megtekintettem és szuper az eredeti! :-)