2012. február 10., péntek

Díjat kaptam! :-)

Ma reggel megtekintve a blogomat, nagy meglepetés ért!: Díjat kaptam Bibimónitól (www.bibimoni.blogspot.com), méghozzá nagyon különlegeset, hiszen ez az első blog-díjam! Köszönöm szépen Móni! 
Íme a díj :-)) :


Szabályok, amelyek a díj jogos birtoklására vonatkoznak:

1 Említsd meg a blogod-ban a személyt akitől kaptad (ez csak természetes!)
2 Válaszolj a feltett kérdésekre
3 Árulj el magadról egy dolgot, amit még nem tettél meg a blogod-ban
4 Ajándékozd a díjat annyi bloggernek, ahánynak csak szeretnéd
5 Értesítsd a díjazottakat.

A kérdések a következők:

1.  Melyik a kedvenc smink kelléked?
2.  Mi volt a 2011 év trendje (gondolom az öltözködésben)?
3.  Mi a kedvenc desszerted?
4.  Kedvenc színed?
5.  Mi a keresztneved?
6.  Melyik volt az utolsó dal amit meghallgattál?
7.  Kutyák vagy macskák?

A kérdésekre a válaszaim:

1.  Fekete szempillaspirál
2. A 70-es évek divatja újratöltve
3. Minden, ami karamellás….
4.  Zöld
5.  Zsuzsa
6.  Én leragadtam a Depeche Mode-nál, őket hallgattam tegnap is a kocsiban
7.  Van egy magyar vizslánk, Tündi!
8.  ( A szabályok közt van: még egy dolgot elárulni magamról, amit eddig még nem közöltem.)
Fejér megyéből származó sváb leány vagyok, aki most Békés megyében él. Nagymamámtól sok sváb sütemény receptjét ismertem meg, ezeket is szeretném majd az olvasóimmal megosztani.

Végezetül, íme a lista, hogy kiknek szeretném továbbadni a díjat,sok-sok szeretettel!:

1. Gabinak: www.csokismalna.blogspot.com
2. Eminek: www.gasztroemi.blogspot.com
3. Flórának: www.florakonyha.blogspot.com
4. Hajninak: www.lilahajni.blogspot.com
5. Katinak: www.makacskakonyhaja.blogspot.com



5 megjegyzés:

Hajni írta...

Hátez... nem is tudom hirtelen mit mondjak, mivel érdemeltem én ezt ki...? Nagyon kedves tőled, köszönöm szépen! :) És gratulálok neked is!

teller-cake írta...

Csak annyival, hogy szeretem olvasni a bejegyzéseidet és gyönyörködni a fotóidban! :-)

Emi írta...

Nagyon köszönöm! Megtiszteltetés:)Köszi, hogy rám is gondoltál!

Névtelen írta...

Köszönöm szépen!:)

teller-cake írta...

Nagyon szívesen, titeket olvaslak a legtöbbször! :-)