2012. március 5., hétfő

Diótörő torta - bronzérmes munkám :-)


Szombaton ért véget a Webcukrász online tortaversenye az eredményhirdetéssel. Amikor tavaly novemberben elkezdtem cukrász-blogot írni, akkor hallottam először erről az évenként megrendezett, nagyszabású eseményről. Januárban megláttam az idei versenykiírást és vettem egy nagy levegőt: megpróbálom én is! Sokat agyaltam, hogy valami olyan tortát találjak ki, amilyet még nem láttam az interneten, az újságokban vagy a könyvekben. Így jutottam el a "diótörő torta" ötletéhez, amelyet legnagyobb meglepetésemre az 5 tagból álló szakmai zsűri bronzéremmel jutalmazott a "dísztorta, formatorta" kategóriában! :-))) Egyébként nem én lettem az egyetlen bronzérmes, mert a pontozás során ilyen nagyszámú versenyműnél (151 torta volt a kategóriában!) előfordulnak azonos pontok, így több arany-, ezüst és bronzérmet is kiosztottak. Bevallom, én csak egy oklevélre áhítoztam titkon, hogy valami bizonyítsa a bátorságom, és most nagyon boldog vagyok!
Köszönöm a szervezőknek a munkáját és azt, hogy én is részt vehettem, a többi versenyzőnek pedig gratulálok!
Annyit még leírnék a tortáról, hogy házi fondant segítségével készítettem el, kakaóport, fekete festéket és ezüst spray-t használtam a színezéshez, és szedres krémmel volt töltve. A legtöbb munka a fél diószemek kiformázásával volt... És végül, de nem utolsó sorban, köszönet a két kislányomnak, akiket egy picit hagytam segíteni a dióhéjak festésénél és összetörésénél! :-))
A versenymunkák galériája itt tekinthető meg (az enyém a 68. sorszám), érdemes körülnézni, szem-száj tátva fog maradni a csodálkozástól! : http://webcukrasz.lapunk.hu/?modul=galeria




32 megjegyzés:

tellerke írta...

Drága 'Tessvérem', büszke vagyok Rád. (Bár kicsit fáj az igazság, hogy az összes kézügyességet és kreativitást Hozzád repítették a gének :)))))!)
Gratulálós pusza, J.

Bors and Pepper írta...

Szívböl gratulálok! Ez nem semmi!!! Nagyon mutatós, ötletes a tortád! Gondolom az íze sem volt rossz :)

Marcsi írta...

nagyon ügyes vagy, gratulálunk!!!!!!!!!!

Anazar írta...

Nagyon jópofa! Gratulálok a helyezéshez :-)

Éva írta...

Gratulálok nagyon ügyes vagy és mennyire ötletes ez a tortád! Az íze pedig nagyon finom lehetett!

Jámborné Budai Mónika írta...

Gratulálok nagyon ötletes a tortád megérdemelted.
Láttam már az eredményt,mert én is készítettem tortát, most először, de én csak oklevelet kaptam.
Még egyszer gratulálok nagyon ügyes vagy!!!

teller-cake írta...

Köszi Tesókám - nagyon jól esik, de azért feléd is röpültek olyanok amiket elcserélnék... :-)))

teller-cake írta...

Köszönöm mindenkinek a gratulációt, nagyon-nagyon jól esik!!! :-)

teller-cake írta...

Köszönöm és én is gratulálok neked! Láttam a tortádat és nagyon tetszik, igazi "bibimonis"! Remélem, hogy láthatom majd a fázisfotókat a festésed trükkjeiről!

Ildyco írta...

Ez is azon torták egyike amelyeket még az előzetes eredmények előtt tuti aranyérmesre tippeltem. Egyszerűen szenzációs lett :)

teller-cake írta...

Köszi szépen, nagyon kedves vagy! Én nagyon elégedett vagyok az eredménnyel, igen erős volt a mezőny!

Kati írta...

Szia, nagy - nagy gratula neked, igazán ötletes torta, na és a megvalósítás, egyszerűen csodás:)

Angi Angéla írta...

Gratulálok, nagyon ötletes torta!

Édes történetek írta...

Nagyon-nagy gratula, hatalmas az ötlet és szép a kivitelezés! Láttam verseny közben is, akkor is tetszett:)

Emi írta...

Gartulálok, megérdemelted! Nagyon szép és ötletes. Biztos finom is a szedere töltelékkel!

trollanyu írta...

Fantasztikus:) Gratulálok, csodás és egyedi tortát készítettél, megérdemelted a bronzérmet:) A szedres krém meg irtó finom lehet, azt is nagyon szeretem, nemcsak az áfonyát.

Rekaye blogja írta...

Gratulálok a bronzéremhez, az ügyességedhez és a szuper ötlethez!!! :)))

teller-cake írta...

Köszönöm a kedves szavakat, ezek nagyon fontosak nekem! :-))

csaniko56 írta...

Ha kedd, akkor jobban ráérek írni Neked. Büszke vagyok Rád és gratulálok! Az pedig külön jó, hogy már sokkal egyszerűbb bejegyzést küldenem !
Puszi: Szárító

teller-cake írta...

Köszi Anyukám és puszi Neked!!!

Judóca írta...

Már a közzététel után, amikor még csak "nézegetni" lehetett a sok tortát, már tudtam h ez a diótörő torta nagyon komoly eredményt fog elérni!:) Nagyon élethű, kidolgozott, az ötlet pedig igazán eredeti!
Nagy gratula hozzá!!! :)))

teller-cake írta...

Köszi Judóca :-))))!

tejszínhab írta...

Nagyon jól néz ki, gratulálok a helyezéshez!

Galagonya írta...

Én is beállok a gratulálók sorába! :)))) Jó ötlet, szép kivitelezés.:)

Erzsébet " Lizi írta...

Leesett az állam amikor először megláttam nem hittem a szememnek,ez torta?Gratulálok az érmedhez.!Annyira egyedi lett a torta ,hogy ilyet én még sehol nem láttam.!

teller-cake írta...

Köszönöm Nektek a kedves szavakat!

Katalin írta...

Annyira csodállak
hihetetlen istenadta tehetség vagy

Sovany Csongor írta...

Legjobb, legszebb, legragyogóbb, legkreatívabb, legfinomabb.... stb. ;)
GRATULÁLOK! X)Drukkoltam! ;)

Az én véleményem szerint ez lett a legkafább...! :D Nálam "gyémántérmes" lett!

Gratula Sógórnőm!
Csolibácsi ;)

teller-cake írta...

Kati, Csolibácsi: :-)))))

Gabriella írta...

De jó!! Gratulálok!!! :)

teller-cake írta...

Köszi! :-)

Lipodresch írta...

Egy hozzászólás alapján visszakerestem, ez tényleg nagyon jó! Nagyon tetszik!