2013. március 9., szombat

Egérfogó torta - ezüstérmes munkám :)


A tavalyi sikeremen felbuzdulva (Diótörő tortám bronzérmet kapott) az idén is készítettem egy tortát a Webcukrász online torta-versenyre. A témát már a tavalyi verseny óta dédelgetem, valamiért rögtön egy egérfogó ugrott be, amit megformálhatnék házi fondant-ból. A körítés aztán pedig jött magától... 

Idén kettészedték a tortákat Dísz- és Formatortákra, én az utóbbi kategóriába küldtem be a nevezésem. Mit mondjak, amikor közzétették a mezőny tortáit alaposan megbántam, hogy jelentkeztem, annyi fantasztikus alkotást láttam. De úgy látszik a zsűri látott fantáziát a művemben, mert ezüst éremmel jutalmazott! :))
Köszönet a szervezőknek és a zsűrinek a sok-sok munkáért, és a versenyzőknek a különlegesebbnél-különlegesebb tortacsodákért!

A tortámon mindent házi fondant-ból készítettem, burkoltam és ecset segítségével , valamint ezüst étel-spray-vel festettem meg. A töltött tortarész a liszteszsák és a kerek alap volt. A törött tojáshéjból kifolyó tojást zseléből készítettem. A kifolyó liszt igazából szőlőcukor volt.
Az egeremet elteszem anyósom szülinapi tortájára, mert frászt kapott tőle amikor meglátta....:-DDDD


46 megjegyzés:

GasztroManó írta...

Nagyon ugyes vagy. Csak irigyelni tudlak a kezugyesegedert :)

Sovany Csongor írta...

Én akartam az első lenni..... :P bleee..........
Gratula mégegyszer, mondtam én, hogy második leszel, de nem hittél nekem! ;)
Ügyes voltál, legközelebb a szülinapomra egy patkányt kérek sok banánnal! :P

Jámborné Budai Mónika írta...

Tiszta szívből gratulálok, nagyon ötletes és szép a tortád, méltó helyezést kapott!
A lányom tutira tudta hogy ez csak te készíthetted:))

Baloghné Kele Judit írta...

Gratulálok! Mestermunka:))

tejszínhab írta...

Ismét remekeltél! Gratulálok :)

Kati írta...

Nagy- nagy gratula neked is:)

Millye írta...

Gratulálok, nagyon ügyes vagy! :-) ötletes, mutatós! Kíváncsi vagyok hogy anyósod mit szól majd az egérhez :-)

Erzsébet " Lizi írta...

Gratulálok!!!! Nagyon eltaláltad,minden apró részlet szuper lett,nagyon tetszik, amit még mindig nem értek a tavalyi diótörő tortád miért csak bronzérmes lett?,CSÚÚÚCS volt az a torta és annyira egyedi mint,ahogy ez is.

Erika írta...

Jaj de cuki:)) Gratulálok!

Hankka írta...

Gratulálok, mestermunka ez a tortád is! :) Nagyon ötletes a tojás és a liszt is, és minden részletében csodás a kivitelezés! :)

HajniZoli írta...

Gratulálok, ügyes vagy! Jól kifundáltad és csodásan megalkottad!

Boga írta...

ez a torta már akkor tetszett, amikor közzétették a képeket. nagggyon ötletes. részleteiben és összhatásában is szuper ;)

Lipodresch írta...

Nagyon jó lett! :) kreatív ötlet! :)

Dina írta...

Gratulálok Zsuzsa! :)) Nekem a nyers tojás tetszik a leges-legjobban! :)) Ügyi vagy!

Györgyi írta...

Áááá! Emelem kalapom és meghajlom Ön előtt Művésznő:)))Nagyon jót alkottál, zseniális:)))

Konyhavirtuóz írta...

Szenzációs! Nagyon kreatív elgondolás a tojás és a kifolyt liszt, meg úgy összességében a torta! Gratulálok!

Muskátli Büfé írta...

Gratulálok!!!! Minden tiszteletem és elismerésem a Tiéd!!!!!!

Judóca írta...

Nagy gratula!!!! Nagyon jól néz ki!

lezsik írta...

Gratulálok, tényleg nagyon szép! Nagyon ötletes, és a kivitelezés is kitűnő!

teller-cake írta...

Köszönöm mindenkinek, örülök, hogy tetszett a tortám és velem örültök! :))

teller-cake írta...

Patkány banánnal?? Az sem rossz... De várd csak ki a diplomaosztós ötletemet!!! :-DDDDD Amúgy ezer köszönet a biztatásért!!! ;-)

Gabriella írta...

Nahát, ez nagyon jó, nagyon tetszik! Ügyes vagy! Gratulálok! :))

Luca írta...

Gratulálok! Fantasztikus ügyes vagy! Szuper a torta.

heti menük írta...

Drága oklevél nélküli "kosztosom"! Nálam aranyérmes vagy! És nem csak ezzel a tortával (ami elképesztően szuper kreatív módon visszaadja kisegér kalandjait a kamrában...), hanem a minden alkalommal felkerülő finomságaiddal is:)))))))

Névtelen írta...

Gratulálok, ügyes vagy, és nagyon jó ötlet volt az egérfogó! :)

Rozi írta...

Nagy-nagy gratula,sokat szemeztem ezzel a tortával,nagyon tetszett,elképesztő ez az ötlet!

teller-cake írta...

Drága Tünde, pedig csak már az az "oklevél" hiányzik a repertoáromhoz és a teljes boldogságomhoz! ;-) Köszönöm a kedvességed!!!

teller-cake írta...

Köszönöm lányok! :)))

teller-cake írta...

Köszönöm Nektek is, Rozi itt is nagy gratula a Te műveidhez!! :) Érdemes Rozihoz is ellátogatni nézelődni, nagyon is!

marisz57 írta...

Kedves Zsuzsa! Már a téma is élénk fantáziára vall! A cini cini kisegér bemutatása a kártékony oldaláról! És a nyitva hagyott kérdés: vajon besétál egérke a csapdába?
És ez az aprólékos kidolgozás...
Én biztos nem tudnék egérfogót gyártani!És milyen jó ötlet a törött tojást zseléből!
Meg az egér megőrzése az anyósod szülinapi tortájára! :)
Szeretettel gratulálok!

Okki írta...

Nagyon ügyes vagy! Gratulálok!!! :)

M@rti írta...

Nagyon helyes lett (én "élőben" is szeretem a rágcsálókat)!
Gratulálok itt is! :-)

teller-cake írta...

Marisz: nagyon kedves vagy, köszönöm!!! Egyébként úgy gondoltam a történetet, hogy ez a szemtelen kisegér megússza a kalandot, máskülönben hogy is kerülhetne rá anyósom tortájára?? ;-DD
Okki: köszönöm! :)
Márti: nekem sincs bajom velük, főleg ha cukorból vannak...;-)) Köszönöm!!!

Katrabonc írta...

Mestermunka!!!Ügyes, leleményes és hátborzongató egyben:)
Nem hiszem el,hogy van valami, amit ne tudnál legyártani tortául:)
Puszillak!

Unknown írta...

Ez valami fantasztikus. Az Uram is megnézte el volt ámúlva, hogy ez tuti nem lehet torta. Gratulálok!

teller-cake írta...

Katrabonc: hidd el, lenne olyan...de azokra nem is vágyom! ;-)))
Vikvi: köszi szépen Nektek, nagyon jól esik! :)

Gerdi írta...

Zsuzsa, gratulálok! A helyezéshez is, megérdemelt! De ez a torta... csak ámulok. Az egérfogó, a feltört tojás, a kifolyó liszt mind-mind csodás. Már kitalálni elég, hát még így megvalósítani!

teller-cake írta...

Köszönöm Gerdi!! :)

Galagonya írta...

Gratulálok! Szuper ötlet, szép kivitelezés, kompozíció.Tavaly bronz, idén ezüst, jövőre...:)))

teller-cake írta...

Köszi szépen! Azért abban a "...."-ban nem merek bízni, nagyon sokat kell még fejlődnöm, de jól esik nagyon! :)))

Edit írta...

Gratulálunk!!! Csúcs szuper az ötlet és a megvalósítás is!!!!!! Jövőre várjuk az aranyat :-)
puszi

teller-cake írta...

Köszi szépen! Azt szerintem várhatjuk...:))))

Édes történetek írta...

Nagyon szuper az ötlet, és a kivitelezés tökéletes, az helyezés, pedig megérdemelt :)!!! Gratula!!!!

teller-cake írta...

Szilvi, köszönöm Neked! :))

Csilla írta...

Szívből gratulálok!!! Fantasztikus, annyira élethű! Hát ezért és erről "beszéltem" én Neked, a figuráidról... :)

teller-cake írta...

Köszönöm Csilla!!! Aztán egyszer hátha összehozzuk azt a tortázást is, ki tudja...:)