2012. május 16., szerda

Kinder Bueno szelet&díjat kaptam! :-)


Flóra konyhájában már nagyon régen szemeztem a Kinder bueno szelettel, de most hétvégén neki is álltam az elkészítésének. Olyan sikere lett kis családom körében, amit előre láttam!! :-) A recept megtekinthető Flóránál itt, én most nem írom le újra. Annyit változtattam csupán a recepten, hogy mivel nem volt itthon mogyorókrémem, így azt a réteget kihagytam a sütiből. Oda tudom képzelni azt a plusz ízt, amit a mogyorókrém adott volna, de az a nagy helyzet, hogy enélkül is isteni finom volt! Egyetlen hátránya csupán az egy éjszaka várakozási idő, ami a kekszek átpuhulása miatt fontos, de megéri kivárni, nagyon is!

És a díj:


Évától, a takerékoskonyha írójától kaptam a múlt héten egy blog díjat, amit ezúton is nagyon köszönök neki! A bloggal járó szabályok a szokásosak: Köszönd meg akitől kaptad - ez megvolt :-) - , 7 dolgot áruljál el magadról és add tovább 15 blogtársadnak! Most kicsit eltérnék a szabályoktól annyiban, hogy nem írok újabb dolgokat magamról, mert nemrég ezt megtettem egy másik díj kapcsán. Az továbbadásról meg azt gondoltam, hogy megpróbálom odaajándékozni az 5 legújabb követőmnek, akik blogot vezetnek és nem jelezték külön, hogy "szavakat a díjak helyett", illetve nem láttam még náluk ezt a díjat. Remélem, hogy szívesen fogadják. Íme a listám:

Marisz: www.tortafuggo.blogspot.com
Hani: www.izemlekek.blogspot.com
Ditta: www.dittaditka.blogspot.com
Csongi: www.csongikonyhja.blogspot.com
Luca: www.lucus-luca.blogspot.com

13 megjegyzés:

Ditka írta...

Köszönöm a díjat,szívesen fogadom. Nagyon mutatos lett a sütid, valószínűleg én is elkészítem majd, de kissé átvariálom a receptet én is.

heti menük írta...

I. Most jut eszembe, hogy nekem is van egy hasonló receptem, de még nem készítettem el, pedig az összetevők alapján szerintem nálunk is imádná mindenki! Most már azt is látom, hogy milyen csábítóan néz ki a végeredmény, szóval feltétlenül bevállalom:)
II. Gratulálok a díjhoz!

Luca írta...

Nagyon jól néz ki ez a süti! A dijat pedig nagyon köszönöm.

Névtelen írta...

Csodás lett!:))

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon klasz lett:))

trollanyu írta...

Csoda finomnak néz ki, nálunk nagy kedvenc:) Gratulálok a díjhoz:)

Csongi írta...

Nagyon guszta a sütid, párom kedvence :) A díjat nagyon köszönöm!

teller-cake írta...

Ditka: szívesen és kíváncsi leszek a te verziódra!
Heti Menü: próbáld csak ki, szerintem be fog jönni nektek! (Legalább is a blogodon olvasottak szerint ezt szűröm le...)
Luca: köszi és nagyon szívesen!
Flóra: köszi a bókot és a csodás receptet! :-)
Móni: :-)))
Trollanyu: el is hiszem, hogy nagy kedvenc, most már nálunk is az! :-)
Csongi: jó ízlése van a párodnak! :-)) A díjat szívesen adtam!

Unknown írta...

Gratulálok a díjhoz, ez a süti nálunk is nagy kedvenc :)

Emi írta...

Én nem ettem még ilyen sütit, de nálunk is nagy kedvenc lehetne:))

teller-cake írta...

Vikvi: köszi! :-)
Emi: hajrá, próbáld csak ki, nem fogod megbánni!

Hani írta...

Gratulálok a díjhoz! És nagyon szépen köszönöm, hogy rám is gondoltál! Bocsánat a késői jelentkezés miatt, valahogy elbambultam:-)!

teller-cake írta...

Nagyon szívesen, örülök ha szívesen fogadod! :-)