2016. április 23., szombat

Aranygaluska pünkösdre :-)


Nagyon szeretem a Parókia konyhájából blog írójának, Aninak a vallási témákhoz kapcsolódó játékait. Egy karácsonyi játékán gyönyörű könyvet is volt szerencsém nyerni - cserébe a betlehemi almás pitémért.

A mostani játék lényege, hogy süssünk aranygaluskát a pünkösdi ünnep jegyében. És hogy miért aranygaluskát? - erre is választ kapunk a blog hasábjain:

Pünkösd-  az egyház születésnapja A sok kis, egységgé váló rész az aranygaluskában az egyház természetét hivatott szemléltetni most. Isten tervében a keresztyén-keresztény közösség tagjait mély szeretetkapcsolat köti össze Krisztussal és egymással. Ez jól érzékelhető, biblikus kifejezéssel Krisztus jó illatának kell érződnie rajtunk (2. Korinthus 2.15).

Én így szeretem az aranygaluskát - sok dióval és még több vaníliamártással. 

Katalin konyhájában is zajlik éppen egy  pünkösdi játék - Eleink pünkösdi eledelei címmel -, kukkantsatok be oda is és süssetek, játszatok! Én már arra is készültem valamivel, nemsokára hozom... ;-)


7 megjegyzés:

marisz57 írta...

Nagyon gusztusos az aranygaluskád! Lehet, hogy kedvet kapok hozzá - még sose sütöttem....

Katalin írta...

Nagyon guszta és finom lehet a tied is, mint minden nálad :-) Kicsit eltér az enyémtől, de hát ahány ház, annyi szokás :-) Én nem szoktam sütőpapírt tenni a kerámiaformámba, ezért is szeretem olyan nagyon, mert egyáltalán nem sül le benne, és elmosni is könnyű.
Várom a játékomra elkészített finomságodat, és köszi hogy reklámozol :-)

Luca írta...

Sütnék én is, de elfogyott a dióm. És itt kint eszement drága. De nemsokára megyek haza és akkor megint lesz dióm és lesz aranygaluska is. :))

Ani írta...

Süssél, és küldd el nekem!

Ani írta...

Nagyon szép lett! Köszönöm.

tejszínhab írta...

Hű, de szuper! A képek igazán nyálcsorgatóak :)

Vanilin írta...

Kelt tészta, dió, vaníliasodó, hmmm... imádom. :) Nagyon guszta az aranygaluskád! :) A látványától nagyokat nyelek, a fotók is gyönyörűek.